dijous, 15 de novembre del 2012

ahir va fer un any...

Postura extranya de dos caragols del llevant mallorquí
Cards estirant-se cap el cel
Façanes antigues d'ocres crivellats

… que vaig començar aquest bloc, cada mes intent penjar algunes imatges i unes quantes retxes escrites per acompanyar. Han estat moltes les imatges que he penjat i les lletres escrites. Aquest fet m’ha servit per practicar la fotografia digital i els programes d’ordinador, eines que hem d’anar consolidant amb el que fer quotidià d’avui dia. És una teràpia aquesta que em serveix per il·lusionar-me i així ser una mica creatiu. En definitiva, m’ajuda i, a més, em dispersa de tot allò que no m’agrada viure, veure o escoltar.

De fet, això de tenir aquest espai virtual fa que tengui petits projectes (il·lusions) per fer tira a tira i que els pugui compartir amb la gent que hi guaita.

No sabia que havia de penjar per celebrar-ho, però he retallat unes imatges dels primers “rodets” que vaig tirar just després de comprar la càmera digital. No sé si seran del vostre agrat, el que si sé, és que la fotografia és una eina per tornar disfrutar d’una imatge que has caçat, d’un moment que has congelat i que; a més, pots compartir.

Esper aguantar un any més... fins aviat !!!
 
Finestró de marès amb barra d'ullastre
Flor de llegum tota estirada
Sabatetes del Bon Jesús esperant un insecte
Polipodium penjat d'una roca
Espines de figuera exposades al sol
Teulats de contraforts

2 comentaris:

  1. Pere! L'enhorabona per les imatges caçades i pel gust que tens... Et tenc molt present quan estic darrera una càmera i més encara quan record els dies de feina (gustosa) as Puig... Memòries!

    ResponElimina
  2. GRA6 Miriam, tan sols faig el que m'agrada. Jo també record els moments que coincidírem al Puig. Fins aviat, cuida't molt!!!

    ResponElimina